zaterdag 14 juni 2008

Doe het zelf

Het verven van (sokken)wol.
Nieuwe workshopdatum: 23 augustus 2008 van 13.00 tot 17.00
Locatie: Rotterdam.
Kosten: een bijdrage voor de verf & materialen van €12,50 per verver + de kosten van ongeverfde garens. Het is ook toegestaan om je eigen garens mee te nemen. Ik zou het prettig vinden als je tenminste 1 streng ter plaatse kocht.

nb: ditmaal is de workshop "adults only" ik zoek nog naar een datum voor een ouder-kind verf-sessie.

Daarnaast zoek ik voor deze vakantieperiode een aantal enigzins ervaren ververs die het gezellig vinden om heel hard te komen meeverven. Ik betaal ernstig slecht (in wol) maar je leert veel en snel.

1 reacties:

Blogger babs zei...

Hallo,

Jammer dat ik me niet kan aanbieden om je te helpen met het verven van wol ik heb dit helaas nog nooit gedaan maar wel veel gelezen op het internet. Maar mocht je toch nog hulp nodig hebben dan houd ik me aanbevolen.

Ik woon in Rotterdam.

gr Babs

30 juni 2008 om 07:14  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage